"Lidl I love you" new in :D


Moja ljubav prema Lidlu nema kraja!* Evo malo nabrajanja zašto :D Volim njihov Pilos jogurt jer nije jako kiseo kao većina hrvatskih jogurta nego je fin i kremast. Volim njihove žitarice, čipseve, slatkiše, hranu za životinje, svakojake stvarčice koje znaju imati u ponudi (od školskog pribora do dječjih igračaka), a najviše volim njihovu odjeću! Kvaliteta je visoka a cijena niska :D A volim i to što možeš vratiti odjeću ako ti ne odgovara (jer ju ipak možeš isprobati tek kod kuće) i oni ti vrate NOVAC. Uglavnom, sad kad sam izrazila svoje emocije naspram Lidla :D mogu vam pokazati svoju najnoviju kupnju. I nisu sve stvari iz Lidla, ipak Lidl ne zadovoljava sve moje potrebe hehe :D

Prošli vikend sam neplanirano završila u Mülleru pa sam si napravila štetu u novčaniku. Ali ono, sve te stvarčice su totalno neophodne za samu moju egzistenciju :D Uzela sam si dva Body&Soul kista za nanošenje sjenila, jedan za blendanje a drugi tzv. precizni kist, odnosno za precizno nanošenje sjenila. Prvi sam uzela jer kistovi za blendanje su uvijek dobrodošli a potonji jer nemam dobar kist koji bih koristila za nanošenje sjenila ispod donje linije trepavica. Svaki je bio 25 kn i stvarno mi je drago što se i kod nas mogu pronaći jeftiniji dobri kistovi. Za sad mi se čine OK, nisam ih puno koristila ali nadam se da ću o njima uskoro više pisati.


Za oko mi je zapela i Body&Soul beauty blender spužvica, tj. jajolika spužvica koja se koristi za nanošenje tekućeg pudera. Ni mene nije zaobišla manija oko ove vrste nanošenja pudera no jedina verzija koju sam do sad koristila bila je ona s Ebay-a za 6 kn (1$), koja mi je bila bezveze pa sam se nadala da će mi ova popraviti mišljenje. Porota se još sastaje oko toga no kao i za kistove mogu reći da mi je za sad stvarno OK. Mislim da je cijena oko 20 kn.



Iako sam si rekla već milijun puta da mi ne treba niti jedan novi lak kad sam vidjela ovaj znala sam da mi treba još samo on!!! Do sljedećeg takvog :D Ovaj lakić iz "no make-up look" kolekcije u ponudi je uz još dvije nijanse (bacite pogled na sve tri nijanse: klik) a ja sam zaključila da bi uz moj ten najprirodnije izgledala nijansa 01 'powdery rose'. Plan mi je bio posvetiti cijeli post ovom laku (vjerojatno i budem) no plan mi je osujetio jedan nesretan udarac u nokat pa mi je puknuo na pola :'( Tako da mi nokti nikako nisu reprezentabilni. A zašto mi je trebao baš ovaj lak? Zato što on imitira prirodan izgled lijepog zdravog nokta. Moji "goli" nokti ne izgledaju zdravo jer su od višegodišnjeg neprestanog lakiranja dosta požutjeli. Priznajem, lijena sam bila prije svakog lakiranja nanositi sloj bezbojnog laka. Tako da čak i da želim malo "odmoriti nokte od lakova" (kako mi moj dečko preporučuje) ja to ne mogu jer me sram žutih noktiju. I zato mi je super ovaj lak jer kad ga nanesem izgleda kao da nemam lak za nokte a žutilo se ne vidi. Ic kul! Cijena: oko 16 kn.


I još jedan Body&Soul proizvod (možda sam pogriješila u naslovu, trebala bih dodati i "I love Body&Soul" :D) koji je zapravo ponovljena kupovina, jeste četkica za umivanje lica. O njoj sam već pisala u ovom postu a opet sam ju kupila jer sam onu staru - izgubila.


Što se tiče nakita bila sam jako dobra i ovo mi je jedina kupnja u zadnje vrijeme :D Naušnice su s Ebay-a i malo su teže ali ništa strašno. Vidjela sam ih kod Sure pa sam ju nažicala link odmah i nisam požalila što sam ju gnjavila :D


Iiiiiiiiiiii sad "Lidl volim te" dio posta... A za početak jedino razočaranje iz Lidla u vidu aromatiziranog šećera za kavu. A imala sam visoka očekivanja šmrc... Uglavnom, za 11 kn sam kupila ovu minijaturnu teglicu šećera s okusom naranče ali nisam baš impresionirana niti zadovoljna.


Samo u Lidlu ogromne mirisne svijeće mogu koštati 15 kn!!! Ako se ne varam postoji izbor od 4 različita mirisa, uz ova dva još je i vanilija iiiiiiiiiiii, hm.... Možda je ipak izbor od 3 mirisa :D Prvo sam kupila čokoladu i kad ju palim cijeeeela soba miriši! Pa sam se morala vratiti po jabuku i cimet ali ta me nije baš oduševila. Ne osjetim miris ni jabuke ni cimeta ali ajd, nekakav miris ima. Jedini problem je taj što je svijeća velika a ima samo jedan fitilj pa ne znam hoću li je moći paliti do zadnje kapi voska.



Mene Lidlova odjeća oduševljava! Materijal je udoban, kvalitetan i cijena je uvijek ispod prosječne cijene tog odjevnog predmeta u ostalim dućanima. Imam dosta tajica iz Lidla, pidžame volim kupovati kod njih kao i čarape. Pa sam jednostavno morala kupiti ove crvene tajice s dodatkom lažne kože s prednje strane. Još kad sam vidjela cijenu od 55 kn preostalo je samo prokopati i pronaći broj. S tim da sam prvo uzela L jer inače nosim L, odnosno broj 42 hlača. No lidlovski L je zapravo 44 na 46 ako se ne varam, pa su mi te u struku bile prevelike. Napravila sam zamjenu za M i te su mi savršene. Planiram ih nositi na tunike i duže majice jer moja mantra je "tajice nisu hlače". Osobito ne ovakve pošto se na području veđejđej naboraju i to ne izgleda lijepo.


Pošto gajim duboku ljubav prema svemu što je čupavo, od životinja do odjeće, ova majica je ležala u Lidlu s mojim imenom na sebi. 80 kn za mekanu dekicu koju možeš nositi sa sobom cijeli dan! Naravno dobivam pitanja koju životinju sam ubila kad ju nosim, na što odgovorim "Medvjeda. Ali plišanog." :D


Odmah prijavljujem i kupnju ovih svijetlosmeđih Mustang čizmica koje obožavam i koje mi podignu apsolutno svaku kombinaciju!!! Bile su na akciji za 300 kn a na takvu akciju reagiram reakcijom vađenja kartice :D



Za kraj ostavljam šećerić i to čupavi šećerić! Ako me pratite na Instagramu (ime: josipa_gg) možda već znate da nam se pridružio novi član čopora. Naime, peso koji je ili pobjegao ili su ga vlasnici napustili je nakon nekoliko dana lutanja stigao do nas i ja sam ju odlučila maknuti s ulice da ju ne lupi auto/ne trpi hladnoću i glad. Kontaktirala sam lokalnu udrugu za udomljavanje životinja da oglase njezine fotke, veterinar je došao provjeriti ima li čip (nema, koje iznenađenje) i od tad je prošlo 9 dana a mi smo odlučili da ćemo ju zadržati. Ime mi je odmah palo na pamet: Luna, jer je bijela i lijepa kao mjesec! Luna je najbolji pas ikad, nisam ju još čula da laje, odmah se sprijateljila s mačkama, sve voli sa svima se mazi i jednostavno je predivna dobrica! Posljednjih dana sam uživala u šetnjama s njom i Teddyjem po poljima ispod jesenskog sunca, smijala sam se Teddyju jer je debeo i ne može trčati koliko Luna može i zaključila sam da jednostavno nema smisla imati samo jednog psa :D Isto tako polako kujem zli plan kako da ju ubacim u kuću da i ona tu spava jer to mama (za sad :D) brani. Iako na slici izgleda veliko zapravo je malo veća od Murkija :)




I to je to, pametnom dosta hehe :)

Josipa

* Lidl me definitivno nije platio da ga veličam u ovom postu :D


28 comments

  1. Divno, baš si me obradovala :) I ja volim Lidl, uvek me oduševi šta se sve tamo može kupiti. Slažem se s tobom, Esmara je brend odličnih, visokokvalitetnih proizvoda po smešnim cenama. Ja sam baš skoro uzela dve haljine, nema ko me nije pitao odakle mi :D Presrećna sam što curica ostaje kod vas <3 Mislim da ste doneli najbolju odluku ikada! Ako ništa, makar ćemo moći u šetnju s curama, dečki nek reže doma :D hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma genijalan brend, Esmara mi sve više puni ormar :D Esmara i Esprit iz onog outleta, ako nisi bila tamo idi, nekad imaju 70% sniženja!
      I ja sam baš sretna i osjećam jednostavno da je to prava odluka! Sad se nadam da se nitko neće javiti hehe Može! Čim ju naučim na vožnju u autu! Dečki neka doma sjede s cure će laufati :)

      Delete
  2. Puno fora stvari u tom new in-u: plisana majica, tajice, cizmice, lak za nokte.. a najbolje..Luna! <3 A i ja sam mislila ja je velika po slikama s Instagrama. Predivna je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, malena je, zericu veća od Teddyja! Bit će još slika, stavit ću je pored metra hehe :)))

      Delete
  3. haha i ja sam danas kupila u Mulleru ovu četkicu...inače, jesu li to one pregoleme svijeće veće od glave??? te su preteške, ne znam kako bi to uopće doteglila doma...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu to one najveće nego one u sredini :) Daaaaa, ali da bi izgledale lijepo na stolu, oooo da :D

      Delete
  4. Kombinacija ti je preslatka! :D

    ReplyDelete
  5. Luna je predivna i baš mi je drago čuti da ste je odlučili zadržati, mislim da nije mogla dobiti bolju ekipu od vas :D <3
    Ja također obožavam Lidl, ali odjeću tamo još nikad nisam kupila iako sam ljetos došla u napast uzeti neku haljinicu na prugice, ali sam na kraju odustala jer ih ionako imam previše u ormaru :) Ali ovi fluffy džemperići su im baš ful mekani, i super ti stoji tako da jeeej za odlične ulove! :) I potpisujem ljubav prema Pilos jogurtima, stvarno su najbolji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjet ćemo kakva je ekipa, Teddy se još nije naviknuo i malo je ljubomoran :/
      Ja sam ljetos kupila haljinicu, došla doma, isprobala ju i vratila ju jer mi nije dobro stajala. Ali bila je ful jeftina, oko 60 kn! Mmmmmmmmmm Pilos jogurt, sutra moram u Lidl! :D

      Delete
  6. Luna je prekrasna :D So fluffy so beautiful :D
    Potpisujen sve za Lidl, mislin, meni je dobar dio garderobe iz Lidla, al sve je ful dobro. :D Ipak, najdraži mi je moj primjerak ovog fluffy džempera, looking good on you :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Džemper sisters :D Aj lav it sou mač!!! Priznanje: kad sam ga nosila na posao zaboravila sam ujutro staviti dezić (wtf) i nije se ništa osjetilo na van haha, iako je unutra bio party :D

      Delete
  7. Luna je slatka :) Kupila sam i ja jednu svijeću u Lidlu, s mirisom vanilije, a bile su još i nekakve zelene, tako da ih je ipak 4. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E daaaaa, zelene neke!!! Najviše me privlačila vanilija zapravo ali imam već neku doma pa rekoh da probam druge :)

      Delete
  8. Nemoj samo da ja krenem sa Lidl I love you XD posebice četvrtkom :D Izvrsna kupovina, a ova malena Luna je preprepremedena i uvijek mi je nekako oko srca toplije kad vidim da netko udomi tako neko stvorenjce <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lidl I love a osobito četvrtkom hehehhe :))) Da barem ljudi na ostavljaju životinje :'(

      Delete
  9. "pošto se na području veđejđej naboraju" odvalih se od smijeha, inače je i meni to kriterij jesu li tajice za po doma ili za van :D
    Lunaaaaa <3 <3 <3 prekrasna curica, uživajte s njom. Nadam se da Teddy nije (jako) ljubomoran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne treba privlačiti pozornost neželjenu na to područje hehehhe :D
      Teddy se još prilagođava jer je on izuzetno neprilagođen i ne zna kako s nepoznatim ljudima i psima. Na mog se dečka prilagođavao jako jako dugo. Bedak blesavi!

      Delete
  10. Kombinacija je predobra, pantalone ti odlicno stoje. Essence lak mi se bas dopada. :)

    ReplyDelete
  11. Pseća ljepotica :)) Prekrasnu glavicu ima. Prava princeza :) Neka je našla svoju sreću <3
    Odjeću sam komentirala na Instagramu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E maloprije sam joj tepala kak je ljepotica princezica i onda vidim tvoj komentar :D
      Jesi hehe :)))

      Delete
  12. zadnjih tjedan dana sam dosta puta bila u lidl-u i svaki put se fiksam ovom svijećom od čokolade, ali nikako da ju kupim jer ionako imamo nekoliko svijeća a rijetko ih se sjetim palit :( dobila sam od dečka lani veliku Yankee od crvene jabuke i cimeta, super je miris ali jako sladak, tako da ako želiš taj miris preporuka Yankee, uzmi malu za probu, skupe su, ali se isplate :)
    sad si mi još draža jer tajice nisu hlače ^_^ i veđejđej hahhhaha :)

    ReplyDelete
  13. ma decko nema pojma kakvo odmaranje od lakova :D moji popucaju svaki put kad nisu nalakirani XD

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top